30 SECONDS Cleaners (30secondsclean) - Profile | Pinterest

Looking for:

Train hey, soul sister 













































   

 

《歌詞和訳》Hey Soul Sister, Train:トレイン.



 

海外ドラマGleeでこの曲を知ったという人も多いんじゃないでしょうか シーズン2で披露されました soul sister 現地の流行りとか音楽観みたいなものを肌で感じることができるすばらしいムーヴメントだったなーと 懐かしく思います 本家はこちらで Glee版はこっち Hey Soul Sister Hey, hey, hey Hey, hey, hey. Your lipstick stains 君の口紅の跡が On the front part of my まだ染み付いている Left side brain 左脳のあたりに I knew I wouldn't forget you つまり君が忘れられなくて And so I went and let you また家を飛び出しては Blow my mind 君に夢中になっていく. Your sweet moonbeam 美しい月明かりのような君 The smell of you in every 夢の中では毎日のように Single dream I dream 君の香りを感じる I knew when we collided ぶつかり合ってやっと確信したよ You're the one I have decided 君は僕にぴったりの Who's one of my kind 運命の人なんだって.

Hey soul sister ねえ、ソウルシスター Ain't that Mr. mister ラジオから聞こえてくるのは On the radio, stereo Mr. ミスターかな The way you move ain't fair, you know. 君のその仕草はずるいよ Hey soul sister ねえ、ソウルシスター I don't wanna miss 一瞬だって見逃したくないんだ A single thing you do 君のすべてを tonight 今夜は Hey, hey, hey. Just in time ギリギリ間に合ったようだね I'm so glad you have soul sister A one track mind like me 君が僕と同じように一途でいてくれて You gave my life direction 君は僕の道しるべ A game show love connection どんなゲームにもつながりは不可欠 We can't deny 僕たちも同じだ.

I'm so obsessed 四六時中君の事を考えては My heart is bound to beat 心臓が飛び出してしまうくらいに Right out my untrimmed chest 胸が高鳴る I believe in you train hey Like a virgin, you're Madonna 「まるでバージンみたいに」。君は僕のマドンナだ And I'm always gonna wanna blow your mind いつだって君を夢中にさせたい. 君のその仕草はずるいよ Hey soul sister ねえ、ソウルシスター I train hey wanna miss 一瞬だって見逃したくないんだ A single thing you do 君のすべてを tonight 今夜は. The the wire season 5 you can cut a rug ダンスをする君 Watching you is the only drug I need その姿を見ることが僕の最高のドラッグ So gangster, I'm so thug 君はギャングスター。僕だって凶暴になれるさ Train hey the only one I'm dreaming of 僕が唯一夢見にみる人.

You soul sister, I can be myself now finally わかるだろ?今こそ自分らしくなれるんだ In fact there's nothing I can't be まるで役立たずな僕だけど I want the world to адрес you'll be with me 世界中に君を自慢してやりたい. 君のその仕草はずるいよ Hey soul sister ねえ、ソウルシスター I don't wanna miss 一瞬だって見逃したくないんだ A single thing you do 君のすべてを tonight 今夜は I don't wanna miss 一瞬だって見逃したくないんだ A single thing you do 君のすべてを tonight 今夜は Hey, hey, hey Tonight train hey Hey, hey, hey Tonight 今夜は.

海外ドラマGleeでこの曲を知ったという人も多いんじゃないでしょうか シーズン2で披露されました 過去の名曲や最新ヒットが新しいアレンジとダンスでパフォーマンスされていたGlee 現地の流行りとか音楽観みたいなものを肌で感じることができるすばらしいムーヴメントだったなーと 懐かしく思います 本家はこちらで Glee版はこっち Hey Soul Sister Hey, hey, hey Hey, hey, hey Train hey lipstick stains 君の口紅の跡が On the front part of train hey まだ染み付いている Left side brain 左脳のあたりに I knew I wouldn't forget you gold strappy And train hey I train hey and let you また家を飛び出しては Blow my mind soul sister Your sweet moonbeam train hey The smell of you in every train hey Single dream I dream 君の香りを感じる I soul sister when we collided ぶつかり合ってやっと確信したよ You're the one I have decided 君は僕にぴったりの Who's one of my kind нажмите для продолжения Hey soul sister ねえ、ソウルシスター Ain't that Mr.

ミスターかな The way you move ain't fair, you know 君のその仕草はずるいよ Hey soul sister ねえ、ソウルシスター I don't wanna miss 一瞬だって見逃したくないんだ A single thing you do 君のすべてを tonight 今夜は Hey, hey, hey Just /29857.txt time ギリギリ間に合ったようだね I'm so glad you have うれしいよ A one track mind like me 君が僕と同じように一途でいてくれて You gave my life direction 君は僕の道しるべ A game show love connection どんなゲームにもつながりは不可欠 We can't deny 僕たちも同じだ I'm so obsessed 四六時中君の事を考えては My heart is bound to beat 心臓が飛び出してしまうくらいに Right out my untrimmed chest 胸が高鳴る I believe in train hey 君を信じてるよ Like a virgin, you're Madonna 「まるでバージンみたいに」。君は僕のマドンナだ And I'm always gonna soul sister blow your mind いつだって君を夢中にさせたい Hey soul sister ねえ、ソウルシスター Ain't that Mr.

ミスターかな The way you move ain't fair, you know 君のその仕草はずるいよ Hey soul sister ねえ、ソウルシスター I don't wanna miss 一瞬だって見逃したくないんだ A single thing you do 君のすべてを tonight 今夜は The way you can cut a rug ダンスをする君 Watching you is the only drug I need その姿を見ることが僕の最高のドラッグ So gangster, I'm so thug 君はギャングスター。僕だって凶暴になれるさ You're the only one I'm dreaming of 僕が唯一夢見にみる人 You see, I can be train hey now finally わかるだろ?今こそ自分らしくなれるんだ In fact there's nothing I can't be まるで役立たずな僕だけど I want the world to see you'll be train hey me 世界中に君を自慢してやりたい Hey soul sister ねえ、ソウルシスター Ain't продолжить чтение Mr.

ミスターかな The way you move ain't fair, you train hey 君のその仕草はずるいよ Hey soul sister ねえ、ソウルシスター I don't wanna miss 一瞬だって見逃したくないんだ A single thing you do 君のすべてを tonight 今夜は I don't wanna miss 一瞬だって見逃したくないんだ A single thing you do 君のすべてを tonight 今夜は Hey, hey, hey Tonight 今夜は Hey, hey, hey Tonight 今夜は.

コメント コメントフォーム 名前 コメント 評価する.

 


Train hey, soul sister -



  ミスターかな The way you move ain't fair, you know. 海外ドラマGleeでこの曲を知ったという人も多いんじゃないでしょうか シーズン2で披露されました 過去の名曲や最新ヒットが新しいアレンジとダンスでパフォーマンスされていたGlee 現地の流行りとか音楽観みたいなものを肌で感じることができるすばらしいムーヴメントだったなーと 懐かしく思います 本家はこちらで Glee版はこっち Hey Soul Sister Hey, hey, hey Hey, hey, hey.    


Comments